13 Haziran 2011 Pazartesi

Biber Hapı Kullanıcı Yorumları

 Son dönemlerin en popüler zayıflama ürünleri arasında yer alan biber hapı, günümüze kadar birçok kişi tarafından kullanılmış ve test edilme şansı bulunmuştur. Ürün, bugüne kadar hiçkimseye bir sorun çıkarmamıştır. Bu nedenle sitelerimizde ürünü kullanan tüm kullanıcıların olumlu ve olumsuz düşüncelerini sitemizde paylaşmalarına izin veriyoruz. Hem bu sayede ürünü yeni kullanacak olanlarda ürün hakkında daha detaylı bilgi sahibi olabilmekte.

Sizlerde ürün hakkında yorumlarını belirtmek ve insanlara ulaştırmak istiyorsanız, aşağıda bulunan yorum formunuzu doldurarak bize ulaştırmanız yeterlidir.

5 yorum:

Biber hapı isimli ilacı çok duydum ancak tedirginim.Ürünün herhangi bir yan etkisi var mı?

merhaba;

ürünü kısa bir süre önce sipariş ettim ve kullandım. kısa süredede faydasını gördüm. ancak bir olacak! verdiğim kiloları ürünü bıraktığımda geri alacak mıyım?

ürünü firmanızdan aldım ve çok memnun kaldım. en kısa sürede tüm arkadaşlarıma tavsiye edeceğim. teşekkür ediyorum

Merhabalar;

Gülşen hanım, biber hapının bu zamana kadar görülen hiçbir yan etkisi bulunmamaktadır. Ancak doz aşımlarında çeşitli rahatsızlıklar görülebilmektedir. Bu durumda doktorunuza başvurmanızı tavisye ediyoruz.

İyi günler dileriz

Merhabalar Ayşe Hanım;

Ürünü kullandığınız dönemde düzenli beslenme alışkanlığı edineceksiniz. Bununla birlikte kilolarınızdan da kurtulacaksınız. Ürünü bıraktığınız zaman düzenli beslenmeye dikkat ederseniz verdiğiniz kiloları hiçbir şekilde geri almazsınız.

İyi Günler Dileriz

Yorum Gönder

Paylaş

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites